Výměna, vrácení a reklamace zboží

Výměna zboží

Pokud Vám zakoupené zboží nesedí a potřebujete jinou velikost či barvu, vyměníme Vám ho bez problémů do 14 dnů od zakoupení, ale pouze osobně a po předchozí domluvě na adrese J.P. Lilian s. r. o., tř. Svornosti 49, Olomouc, 77900. Výměnu zboží lze provést jen za stejný produkt nebo minimálně ve stejné cenové výši. Pokud se cena liší, je možné na místě částku doplatit.

Vyměňované zboží nezasíláme! Pokud Vám zakoupený produkt z nějakého důvodu nevyhovuje a chtěl/a byste ho vyměnit za jiný, využijte, prosím, zákonné 14denní lhůty pro vrácení zboží bez udání důvodů a zboží zašlete na naši adresu. Poté si vytvořte novou objednávku.

Informujte nás o výměně

Pokud budete chtít zboží vyměnit za jiné, napište nám, prosím, na info@jplilian.cz nebo zavolejte na +420 777 161 732 nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky a zjistěte, zda je zboží v dané velikosti či barvě dostupné. Poté Vám jej zarezervujeme, nachystáme a domluvíme se s Vámi na výměně.

Podmínky výměny

Zboží musí být vráceno v původním obalu (v případě, že byl obal součástí zboží) a s přidělanými původními visačkami, nesmí být poškozené, nošené, prané, žehlené, jakkoliv znečištěné nebo být cítit potem, deodorantem či parfémem. Takto znehodnocené zboží nebude přijato k výměně. Také je nutno doložit i fakturu, bez které Vám zboží nebudeme moci vyměnit.

Vrácení zboží

Zboží můžete vrátit bez udání důvodů v zákonné lhůtě 14 dnů. Peníze Vám vrátíme ochotně a bez zbytečných průtahů neprodleně po převzetí zásilky. Pokud jste ke zboží obdrželi dárek, darovací smlouva se tímto ruší a jste povinni jej vrátit s vraceným zbožím.

Informujte nás o vrácení

Pokud budete chtít zboží vrátit, napište nám, prosím, na info@jplilian.cz nebo zavolejte na +420 777 161 732 nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží. Vyřídíme tak celou věc rychleji.

Vrácení osobně nebo zasláním balíčku

Zboží můžete vrátit osobně (po předchozí domluvě) na naší adrese J.P. Lilian s. r. o., tř. Svornosti 49, Olomouc, 77900 nebo zasláním na tutéž adresu. Balíček posílejte doporučeně, bez dobírky a nejpozději do 14 dnů po obdržení zboží.

Podmínky vrácení

Zboží musí být vráceno v původním obalu (v případě, že byl obal součástí zboží) a s přidělanými původními visačkami, nesmí být poškozené, nošené, prané, žehlené, jakkoliv znečištěné nebo být cítit potem, deodorantem či parfémem. Takto znehodnocené zboží nebude přijato k vrácení.

Do balíčku vložte vyplněný Formulář pro vrácení zboží (možno stáhnout zde) a fakturu k zakoupenému zboží. Pokud máte nějaký problém se stažením nebo vytištěním formuláře, zašlete nám alespoň fakturu (originál nebo kopii), na kterou napište: VRÁCENÍ čitelně číslo účtu, na který Vám peníze máme zaslat. Peníze vracíme pouze převodem na účet.

Formulář ke stažení: Formulář pro vrácení zboží

Zboží nám, prosím, vracejte neporušené, bez známek užívání a schopné dalšího prodeje. Mějte, prosím, ohledy na další zákazníky, kteří si eventuálně toto zboží po Vás koupí. Velice Vám děkujeme za pochopení a respektování tohoto sdělení.

Reklamace

Záruka na zboží je 24 měsíců. Nevztahuje se na mechanické poškození, vypadnuté kamínky a běžné opotřebení způsobené obvyklým užíváním. Zároveň se nevztahuje na dárky, které jsou poskytovány ke zboží zdarma.

U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Záruka také neplatí pro vady, o kterých spotřebitel při nákupu věděl, jakož i pro ty, které po převzetí na věci sám způsobil. Dále prodejce neodpovídá za vady, které spotřebitel na věci způsobil nedodržením obecných zásad zacházení s věcí, popřípadě zásad speciálních, se kterými jej prodejce seznámil.

Pečlivě, prosím, zkontrolujte stav zásilky při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte. Jste oprávněn/a ji odmítnout. Pokud takto poškozenou zásilku převezmete, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu dopravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

Postup při reklamaci

Pokud si přejete zboží reklamovat, napište nám nejprve, prosím, na info@jplilian.cz nebo zavolejte na +420 777 161 732. Jestliže to situace vyžaduje, vyzveme Vás k odeslání reklamovaného zboží na naši adresu J.P. Lilian s. r. o., tř. Svornosti 49, Olomouc, 77900 nebo můžete toto zboží po předchozí domluvě na uvedenou adresu zanést osobně.

V tom případě budeme potřebovat, abyste vyplnil/a Formulář pro uplatnění reklamace (možno stáhnout zde). Je potřeba jej vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na náš e-mail, případně jej přiložit k zásilce s reklamovaným zbožím spolu s fakturou (originálem či kopií) k zakoupenému zboží.

Reklamace bude vyřízena v 30denní lhůtě. Pokud budete chtít zboží vyměnit za jiné, ujistěte se, že je toto zboží dostupné. Poté Vám jej zarezervujeme a během 30 dnů zašleme na Vaši adresu. Pokud požadujete za vyreklamované zboží vrátit peníze, čitelně vyplňte ve formuláři číslo Vašeho účtu. Částka Vám bude vrácena včetně nákladů na dopravu odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob).

Podmínky reklamace

Reklamované zboží musí být kompletní, čisté, oprané a bez mechanického poškození. Balíček vždy posílejte doporučeně (bez dobírky). V opačném případě nebude toto zboží přijato k reklamaci. 

Formulář ke stažení: Formulář pro uplatnění reklamace